W piątek o 13.00 rozpocznie się 32. sesja Rady Miejskiej. Głównym punktem posiedzenia będzie głosowanie nad budżetem gminy na przyszły rok. Szczegółowy program zamieszczamy niżej.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja burmistrza na temat pracy Urzędu.
4. Informacja przewodniczącego na temat pracy Rady.
5. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
– wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2013 – 2033;
– uchwalenia budżetu gminy na 2013 rok;
– omówienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem;
– odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
– przedstawienie proponowanych do projektu budżetu autopoprawek wynikających z konsultacji projektu budżetu z różnymi;
– środowiskami i poprawek wynikających z uwzględnionych wniosków złożonych przez Komisję ds. Rozwoju Gospodarczego i Budżetu;
– głosowanie nad projektem uchwały budżetowej;
– zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2012 – 2032;
– zmian budżetu na 2012 rok;
– ustalenia wykazu wydatków które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2012;
– zaciągnięcia kredytów długoterminowych w 2013 roku;
– ustalenia wzoru formularzy deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny;
– ustalenia wzoru formularzy informacji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny;
– przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na rok 2013;
– wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa;
– określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomościami Gminy Gołdap oraz ich wydzierżawienia lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony;
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Zapytania i wnioski sołtysów i przewodniczących organów osiedli.
8. Odpowiedzi na interpelacje.
9. Wolne wnioski.
10. Zamknięcie obrad Sesji.
Treść uchwał znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: Terminy posiedzeń Komisji i Sesji Rady Miejskiej.