Pochwalmy się swoimi projektami promocyjnymi

Ruszył nabór projektów do siódmej edycji konkursu „PRO Warmia i Mazury”. Zgłoszenia do przedsięwzięcia organizowanego przez samorząd województwa przyjmowane są do 16 sierpnia 2018 roku. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do samorządów lokalnych (gmin i powiatów) z województwa warmińsko-mazurskiego.

 

 

 

 

 

 

Mogą w nim wziąć udział także instytucje otoczenia biznesu i instytucje naukowe działające na terenie Warmii i Mazur (m.in.: inkubatory przedsiębiorczości, parki naukowo-technologiczne, specjalne strefy ekonomiczne, agencje rozwoju regionalnego, izby i centra gospodarcze, biura obsługi inwestorów, uczelnie wyższe, instytuty naukowe, klastry).

Projekty promocyjne zgłaszane do konkursu mogą być projektami realizowanymi w partnerstwie – m.in. z przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi, mediami.

Główną ideą przedsięwzięcia jest podnoszenie standardów działań marketingowych z zakresu promocji gospodarczej, prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz instytucje z województwa warmińsko-mazurskiego.

Ważne jest ponadto upowszechnianie najlepszych przykładów i dobrych praktyk komunikacji marketingowej, zorientowanej na dynamizację rozwoju społeczno-gospodarczego Warmii i Mazur oraz prezentowanie najlepszych projektów marketingowych, realizowanych na rzecz wzrostu atrakcyjności turystycznej i gospodarczej Warmii i Mazur oraz poprawy wizerunku regionu.

Projekty promocyjne oceniane będą w dwóch kategoriach: promocja ogólna oraz promocja gospodarcza. W każdej z nich zostanie przyznana nagroda główna oraz wyróżnienie.

W konkursie mogą brać udział te projekty promocyjne, których realizacja rozpoczęła się i jeszcze trwa lub rozpoczęła się i zakończyła pomiędzy 1 października 2017 roku a 16 sierpnia 2018 roku.

Laureatów siódmej edycji PRO Warmia i Mazury poznamy 13 września 2018 roku, podczas uroczystej gali kończącej pierwszy dzień VIII Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmia i Mazury.

Więcej informacji na stronie www.warmia.mazury.pl


Aktualności

Powiązane artykuły

10 komentarzy do “Pochwalmy się swoimi projektami promocyjnymi

  1. Mi

    Ciekawa jestem jaki projekt promocyjny zgłosi „miszcz promocji” tzw. prezes Fundacji Rozwoju Regionu Gołdap Piotr Wasilewski?

  2. ktoś

    Projekt jak szybko zrobić z CIT jarmarczny sklepik ze wszystkim czyli mydło i powidło.

  3. Obserwator

    Co się nie zgłosi i nie zależnie od wyniku i tak będzie odtrąbiony wiekopomny sukces! Pozdrawiam!

  4. Krystyna

    Ważne, że ktoś działa,a Cit prężnie funkcjonuje.Jest gdzie kupić pamiątki z Gołdapi,z czym wcześniej było ciężko.

    1. Response

      No tak, czymś trzeba zastąpić braki. Wcześniej w CIT uzyskać można było informację po polsku, angielsku, niemiecku i rosyjsku, a teraz można kupić- jak ktoś się wcześniej wyraził – mydło i powidło. Bo ani informacji, ani języków nie uświadczysz. Faktycznie – prężne funkcjonowanie.

      1. Alla

        Dobry żart, … wart 😉 Nie był, nie widział, a w necie pierdział

      2. Krystyna

        Kupić,bo powinno to przynosić zyski,a nie straty.W takich typu miejscach jest wielki potencjał ,szkoda że tak rzadko jest wykorzystywany w CITach.Komentujący chyba w naszym gołdapskim Cit nie był, z tego co widziałam są ulotki w języku angielskim, niemieckim,rosyjskim,litewskim,polskim.

        1. CiTo prawda

          Ulotka jest tylko materiałem pomocniczym. Pracownik CIT ma się posługiwać językami obcymi. Zgodnie z wymaganiami konkursu ogłoszonego przez burmistrza na prowadzenie CIT- trzema + ojczysty.
          I. Zakres zadań podmiotu wyłonionego w ramach konkursu:
          1.3. Kompleksowa, sprawna, uprzejma obsługa turystów krajowych i zagranicznych w co najmniej trzech językach: angielskim, niemieckim i rosyjskim.
          A jeśli chodzi o mydło i powidło, to ogłoszenie konkursowe wspomina tylko na końcu o:
          7.2 Przygotowaniu i wykonaniu drobnych upominków (gadżetów) w porozumieniu z Wydziałem Oświaty, Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego.

          Swoją drogą ciekawe co Wydział Oświaty, Promocji i Rozwoju ma do powiedzenia na temat stopniowo zdzieranej z witryn CIT opłaconej nie tak dawno przez Urząd reklamy.

  5. R7

    Jaki popyt, taka podaż w tej informacji. Ludzie jak gdzieś jadą, lubią przywieźć jakieś gówienko. Hitem musi być ławka Panasewicza w Olecku. Głosuję dwoma przeszczepami. Jedynie ponad 100 tys. Zł na promocję.

  6. Długi

    Prezes pogardził stołkiem radnego, i wziął funkcję prezesa, mimo, ze umówił się z wyborcami do końca kadencji. Inny radny porzucił funkcję dla pieniędzy w PWIK. Diety widoczne za małe.
    Tacy oni są. Oszukują wyborców