Konkursy na dyrektorów szkół zostały odwołane

Zaplanowane na ten tydzień konkursy na dyrektorów szkół podstawowych nr 1, nr 2 i nr 5 w Gołdapi oraz Szkoły Podstawowej w Grabowie, zostały unieważnione ze względu na błędy formalne popełnione przez organ prowadzący, czyli Gminę Gołdap. We wtorek 3 lipca odbyły się konkursy na dyrektorów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej w Grabowie, jednak kandydaci nie zostali dopuszczeni do drugiego etapu z powodu wspomnianych uchybień formalnych.

 

 

 

 

Pierwszy etap opiera się między innymi na weryfikacji dokumentów. Wcześniejsza wersja ogłoszenia o konkursie została oparta na nieaktualnej podstawie prawnej, w związku z tym burmistrz wydał kolejne zarządzenie zgodne z aktualnym prawem oświatowym, jednak nie zachowany został wymagany termin 14 dni.

Ogłoszone zatem zostaną nowe terminy konkursów i na nowo zostaną powołane komisje.

Nowe zarządzenia związane z konkursami znajdziemy pod linkiem:

http://bip.goldap.pl/pl/1289/0/zarzadzenia.html


Aktualności

Powiązane artykuły

62 komentarzy do “Konkursy na dyrektorów szkół zostały odwołane

  1. Niezdziwiony

    Jaki Pan, taki kram

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      Burmistrz nie musi się na wszstkim znać.Prosze pokazac gdzie dyrektorzy wszystko wiedza.Pismo do podpisu i dalel.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
      1. ABC

        Burmistrz jak się nie zna na czymś, to musi mieć dobrych pracowników merytorycznych danego wydziału. A nie ma.

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
      2. Andrzej

        Nie musi wiedzieć wszystkiego, ale poucza wszystkich jakby się znał na czymś więcej niż patrowaniu granic.

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
        1. ja

          Co to jest „patrowanie”?

          Nikt jeszcze nie głosował.
          Please wait...
          1. Andrzej

            Patrolowanie – literówka. Bywa.

            Nikt jeszcze nie głosował.
            Please wait...
    2. Rusałka

      Stephena Hawkinga zapytał pewien dziennikarz:
      –Panie profesorze…jeżeli istnieją w Kosmosie jakieś inteligentne cywilizacje,to dlaczego nie nawiążą z nami kontaktu?
      –Właśnie dlatego…padła odpowiedź. wacając do meritum.
      Konkurs na tak prestiżowe stanowisko jest chucpą ponieważ
      NALEŻY LUD UTRZYMYWAĆ W NIEWIEDZY…GŁUPCAMI ŁATWO RZĄDZIĆ.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
      1. Dekoder

        Te Pana chucpy i cytaty … od razu wiadomo kim jest Rusałka 🙂

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
        1. Korzystając z okazji i gwoli jasności Sherlocku, i by internauci nie tracili czasu na domysły:-) W tych wpisach nie ma ani jednego anonimowego komentarza od redakcji, bo niewykluczone, że o to również Tobie idzie. I chyba słowa „chucpa” w tym momencie używam po raz pierwszy w życiu:-)

          Nikt jeszcze nie głosował.
          Please wait...
  2. Magda

    Co za nieprofesjonalne podejście do sprawy.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      Myślę,ze to robione jest specjalnie przed wyborami.Wcześniej tyle błędów,na pewne rzeczy czekalo sie cztery lata.Żałosne to co robicie.Żałosne ale do Kościoła w pierwszych lawkach.Wstyd.Obluda i klamstwo.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  3. Ty

    Kompromitacja za kompromitacją. Widać na każdym kroku niekompetencję i szkodnictwo. Następny burmistrz będzie miał mnóstwo problemów z rozliczeniem obecnych nieudolnie prowadzonych inwestycji.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. wyborca Luto

      Luto stracił grunt pod nogami i dryfuje w nieznanym nawet sobie kierunku.

      Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
      Please wait...
  4. czyja wina

    Organ czyli wydział oświaty – jak to nazwać wstyd czy skandal.
    PS. kto poniesie konsekwencje ??????????????

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Prosto

      Winę ponoszą radcy prawni, którzy sprawdzali ogłoszenie.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  5. ktoś

    Coraz ciekawej w Urzędzie Gminy! Urzędnicy oraz kierownik wydziału oświaty Ewa B-K odpowiedzialna za taki stan rzeczy BŁĘDY FORMALNE powinna ponieść konsekwencje!Najwyraźniej Burmistrz już nie ogarnia swojego DWORU! CORAZ BLIŻEJ DO JESIENNYCH WYBORÓW i zakończenia tej smutnej rzeczywistości i braku kompetencji dwórek.

    Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
    Please wait...
  6. R

    Wstyd! Kolejny raz Gołdap zwraca na siebie uwagę z niekorzystnej strony w ciągu ostatnich dwóch lat. Tym razem okazuje się, że urzędnicy podlegli burmistrzowi, który odpowiada za ich pracę, w sposób niechlujny przygotowali dokumenty związane z ogłoszeniem konkursów na dyrektorów szkół . Nie pomogło szybkie zmienianie zarządzeń, Kurator Jurczykowski nie dał się na niechlujną robotę nabrać. Kuriozalne jest też to, że wśród tych szybkich zmian, w przypadku zmiany Zarządzenia burmistrza zmieniającego Zarządzenie w sprawie powołania powołania komisji konkursowej, burmistrz n a g l e zmienia członków tej komisji wprowadzając tam np. panią zastępcę Skarbnika!!! Moim zdaniem, nie szkodzi. Na szczęście głosowanie całej j komisji konkursowej (komisji burmistrza, komisji Kuratorium, przedstawicieli Rady Rodziców, Rady Pedagogicznej, przedstawicieli Związków Zawodowych) jest tajne i każdy ostatecznie głosuje tak jak mu rozum i sumienie podpowiada . I tu może okazać się, że nie każdy kto w kuluarach i zaciszu gabinetu mówi, że jest przyjacielem – jest nim naprawdę. I nagła zmiana w Komisji może nic nie dać.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      Komisja luks.A pewna pani to juz nie wie gdzie wpaść.Ale przecież najbardziej zapracowana specjalistka .Bo niech Pan odpowie co pewna osoba ma wspolnego z oświatą.Wstyd oj wstyd.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
      1. Anonim

        To Pani B jest za czy przeciw,dobre pytanie.

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
        1. Anonim

          To zależy kto będzie burmistrzem.

          Nikt jeszcze nie głosował.
          Please wait...
          1. Anonim

            W samo sedno.

            Nikt jeszcze nie głosował.
            Please wait...
          2. Anonim

            Ktoś jest sprytny,a Pan dalej wierzy.Aj az przykro.

            Nikt jeszcze nie głosował.
            Please wait...
  7. J

    Jestem zdania, że za cały ten bałagan organizacyjny odpowiada szef firmy, w tym przypadku burmistrz. Jeśli błędy popełnili jego podwładni to i tak szef jest jeden!

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  8. El Lute

    A czy to Joanna Magdalena Ł.nie była szefową komisji? To raczej ona odpowiada za spójność dokumentow. Oj… ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem ustaw.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. ja

      To nie przewodniczący komisji odpowiada za dokumenty, tylko pracownik merytoryczny, czyli wszystkowiedząca E B-K.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
      1. EBK

        Chcę wiedzieć kto to jest „wszystko wiedząca EBK”. Czy jest strach przed rozszyfrowaniem nazwiska osoby odpowiedzialnej za to zamieszanie. Jako wyborca chcę wiedzieć!!!

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
  9. ja

    E. B-K. – i wszystko jasne!

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  10. Jakub

    Znają się na wszystkim a tak naprawdę na niczym. I nie powinny dziwić nawet proste pomyłki skoro w konkursy na stanowiska urzędnicze wygrywają wyłącznie znajomi królika.

    Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
    Please wait...
    1. Anonim

      Tak wypytuja innych,kabluja,zbieraja informacje i leca jakie to mądre ze same.Dobre.Podobno w SG ktos nie lubil lizusow.A tu kroliczek sie znalazl.Kto zna ten wie.Kiedy ktos otworzy oczy.Brak słów.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  11. Zofia

    Nie jestem zwolenniczką radykalnych kar dla urzędników, którzy popełnili poważny błąd. Każdy ma prawo się pomylić.
    Pod warunkiem, że jest pod odpowiednimi skrzydłami skrzydłami
    A kto nie chciał kablować, to szukało się na niego haków. (fragment usunięty przez redakcję).
    Może dlatego wyrzucono byłego dowódcę jednostki Władysława F., świetną urzędniczkę Ewę W. prezesa Zbigniewa CH. bardzo dobrego dyrektora Marka K. próbowano manipulować przy dyrektorach szkół i przedszkola I skrzywdzono wielu ludzi, wprowadzając psychiczny terror?
    Małość, kompleksy i nie dotrzymywanie słowa.
    A gdzie te 50 tys. rocznie o które miano zmniejszyć wynagrodzenie?

    Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
    Please wait...
    1. Anonim

      Tak tak to proszę zapytać czy w innych jednostkach nie ma psychicznego terroru.Kto dzieli nagrody jak przyjda,kto dostaje najwięcej kady,ten uczciwy,czy lizus i ten co kabluje na swoje kolezanki.Um to kropla w morzu.Ciekawevhak jest w OPS,PUP,Starostwie.Ludzie sie boja bo zalezy na pracy.Ale jak to mowia zlo wraca i to podwójnie.

      Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
      Please wait...
    2. GOLDAPIAK

      PODPISZ SIĘ UCZCIWIE, NIE ZOFIA A ANNA.K.. WYMIENIŁAŚ SAMĄ ŚMIETANKĘ.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  12. Iza

    A ja pytam gdzie było i jak oceniło dokumenty konkursowe biuro prawne Urzędu Miejskiego. Pracownicy merytoryczni przygotowuję papiery ale na końcu i tak wszystko weryfikują prawnicy zatrudnieni na etatach i za nasze pieniądze..Czy pani Basia nie powinna wreszcie odejść (fragment usunięty przez redakcję)?
    Mam jeszcze pytanie do Burmistrza z innej beczki . Czy prawdą jest ,że zatrudnił byłego wojewodę Mariana P. na intratnym stanowisku ? Jeżeli tak to kiedy i na jakie stanowisko zatrudni poprzedniego burmistrza Marka .M
    Zosiu te czasy już nie wrócą i zaniechaj pisania tych głupot o tych wspaniałych.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      Wlasnie wspaniali.he he .wszyscy wiemy .

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
    2. Urząd jak dom pub__________ny

      Odpowiedz jest prosta: pani Basia pewnie na jednej ze swych licznych fuch na które zawsze ma czas a na sprawy urzędowe to już słabo. A my musimy w takich warunkach pracować przez tyle lat w urzędzie.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  13. Jadwiga

    Mam nadzieję ze cala rada pójdzie do wymiany.Cala.Nic tylko knucie,kasa.Żałosne.A do Kościoła w pierwszych rzeczach.Ale tej osoby sie nie oszuka.Zalosne to co wyprawiacie.Czytac tego nie można.Co za idealne miasto i ludzie.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  14. Dziękuję za uwagę

    Chciałbym aby ktoś mi wytłumaczył, czego można było spodziewać się po burmistrzu, który nie ma żadnego doświadczenia w zarządzaniu? (Fragment usunięty przez redakcję). Człowiek bez jakiejkolwiek wiedzy, zakompleksiony i niedowartościowany. Świadczy o tym jego zachowanie wobec podwładnych, często ludzi dużo mądrzejszych, bardziej doświadczonych i mogących wiele zrobić dla Gołdapi. Zamiast tego otacza się lizusami lub karierowiczami typu bmw.
    Proszę pamiętać, że ten człowiek zarządza naszym wspólnym majątkiem, na który pracowały pokolenia naszych matek i ojców. A prawie 4 lata wstecz chcąc zrobić na złość Markowi Mirosowi zrobiliśmy sobie krzywdę wybierając na urząd burmistrza pana Nikt. Nie popełnijmy więcej tego błędu i wybierajmy mądrze. Radnych także.

    Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
    Please wait...
  15. Anonim

    A Pani Sekretarz tego nie sprawdza.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      Proszę sprawdzić zakres i obowiązki osob na stanowisku sekretarza i wszystko jasne.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  16. Jan

    Panie Tomaszu Rafale chciałbym pogratulować ! Świetnymi ludźmi się pan otacza – wybitni specjaliści. To tylko świadczy o Panu, specjaliści że ho ho, układanie się z kryształowym cżłowiekiem nazywającym się szeryfem, to tylko potwierdza jaki pan jest. Pana postawa wobec pracowników i współpracowników świetna, agresja i tyraństwo – tego uczą na tym słynnym Pana doktoracie? (fragment usunięty przez redakcję). Pan Marek Miros przynajmniej miał klasę (fragment usunięty przez redakcję). Jeszcze raz gratuluje i życzę dalej takich sukcesów – żenada.

    Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
    Please wait...
  17. Zbyszek Konobrocki

    „Nigdy nie zrozumiesz, co wyrządziłeś drugiemu człowiekowi, dopóki nie poczujesz tego samego, dlatego tu jestem.” – Karma. Komentarzy przybywa jak inwestycji w Gołdapi, tylko żaden z imienia i nazwiska się nie podpisze. Jeden odważniejszy od drugiego. Minusy przybywajcie! 🙂

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Zdziwiony

      Gdzie Ty masz oczy? Nie widzisz, jak postępuje Twój Guru? To od niego całe zło w mieście. To do niego karma wróci. Na pewno.

      Ocena: 5.00/5. z 1 głosu.
      Please wait...
      1. Kocham Cię Polsko.

        Chtrześcijanie! Jaka karma? Cóż za wierzenia? Nasz Bog każe byśmy bratu dobrze życzyli, a ni tylko czekali, aż zło kogoś dotknie. Czy nasz obecny burmistrz jest aż tak strasznie zły? Ja staram się zawsze oprócz krytyki odnaleźć coś dobrego. A jedno wiem, że jeżeli chodzi o oświatę,burmistrz jest ok. Pełen rozwój. M.M. z całym szacunkiem dla jego osoby, ciął etaty, oddawał szkoły pod fundacje, krzywdził nauczycieli w ramach oszczędności, a swoim urzędnikom płavcił…jakieś kolosalne sumy!

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
        1. oberwator

          Cha, cha, cha, hii, hiii, hiii a to dobre :)) „A jedno wiem, że jeżeli chodzi o oświatę,burmistrz jest ok. Pełen rozwój” :))

          Nikt jeszcze nie głosował.
          Please wait...
    2. swimmer

      Przy okazji jak choć raz wypowiedziałeś się pod nazwiskiem a nie zasłaniasz się pseudonimami (tak, tak – myślisz, że udało ci się ukrywać?) to opowiedz nam wszystkim jak to jest z twoją pracą: za co odpowiadzasz i co robisz od tylu lat w OSiRze. Poza oczywiście kopaniem pod wszystkimi dyrektorami? Chętnie krytykujesz i wypowiadasz się za plecami zainteresowanych a jak ktoś to przypomni (proszę spojrzeć na facebooka Emilii Wołyniec i wpis dot. Z. Konobrockiego) to chowasz się za żoną lub zwalasz winę na wszytskich dookoła. Nie znalazłem osoby, która pracuje lub pracowała z tobą i powiedziała jakiekolwiek dobre słowo o tobie.
      Już niedługo do wyborów. Co ty po nich poczniesz? Bo jedno jest pewne – czeka cię zmiana pracy. Z wilczym biletem w ręku

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  18. Zenek

    Powiedział -krewny i znajomy królika.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  19. Anonim

    Tak a moze ktos powie o atmosferze w Starostwie,PUP,OPS.Jest rewelacja.Żarty.Mamy nadzieje ze ludzie widza.Udawac to mozna.Kto ma najlepiej no kto.Oj jacy wszyscy super.Lizusy.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Anonim

      A najlepiej maja Ci co ciasta noszą.Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,a UM to tez pikus.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  20. Andrzej

    O Panie Zbyszku ja mam odwagę zawsze podpisywać się swoim nazwiskiem gdyż nie mam czego się wstydzić,ani nazwiska ani komentarzy i swoich opinii. Też tak uważam ,że często za komentarzami stoją tchórze i złośliwcy,których nigdy nie brakuje. Niestety są to najczęściej ci sami,którzy potracili wpływy ,stanowiska,przywileje a jedyną formą wyładowania frustracji jest gnojenie ich następców. Ja doświadczam tego na co dzień,ale nigdy nie ulegnę żadnej presji i zawsze jestem gotowy stanąć do konkurencji z każdym. Proszę uprzejmie ,oświadczam ,że wystartuję do rady miejskiej z centrum miasta ,z którego to okręgu zostałem ostatnio wybrany. Zapraszam wszystkich moich „sympatyków” do startu z tego okręgu.
    W kwestii odwołanego konkursu to zdecydowanie uważam,że główną winę ponosi biuro prawne Urzędu Miejskiego w Gołdapi
    Andrzej Tobolski

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. EBK

      „zdecydowanie…główną winę ponosi biuro prawne…”. Ciekawe? no przecież nie ruszy się EBK, bo to dziewczyny i chłopaki z jednej paki!!!

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
  21. W.P.

    Najpierw warto by było przeprosic pewną Panią…..dać dziecku lizaka….przystąpic do ponownego egzaminu na prawo jazdy ponieważ z tego co wiem na srodku ulicy nie parkuje się..wogóle to trzeba najpierw naprawic siebie ..a moze wystarczy kilka sesji u psychologa…by nastepnie odgrywać rolę „rycerza”(rycerze mieli kodeks honorowy)…honor…to jest to czego niektórym brak….a jesli brak to nie wstyd „pokazywać sie w oknie?”

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  22. Anonim

    A moze ktos to zrobił specjalnie

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  23. A?

    Dba o oświatę? Chyba o dyrektorów swoich. Dodatkowi pracownicy do pomocy żeby pani dyrektor się nie przemęczyła , a sprzątaczki na kawałku etatu za grosze.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  24. Ha ha

    Skoro są kawałki etatów to znaczy, że to wystarcza do posprzątania szkoły, ba jest nawet jeszcze czas na 12 papierosów dziennie:)

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Dorota

      Czasami gdy odbieram dziecko ze szkoly zastanawiam się czy ktoś tam sprząta.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
    2. Anonim

      W UM tez te najbardziej zapracowane dodotleniaja sie, potem dziwne ze po pracy zostaja.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...
      1. Anonim

        A w Starostwie panie nie pala.

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
      2. Kazik

        Panie burmistrzu , czy w urzędzie miejskim jest wyznaczona palarnia.? Cały czas na 2 piętrze śmierdzi dymem tytoniowym.

        Nikt jeszcze nie głosował.
        Please wait...
  25. Lucek

    Widocznie jaka praca taka płaca !

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  26. Anonim

    Pani J.L ktoś chyba szykuje sie na czyjeś juz stanowisko.Pani L.P i M.Sz.zle .Ciekawe.Ciekawie sie robi.Wszyscy źle.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  27. Anonim

    Mam nadzieję ze cala stara rada nie wejdzie.To jest juz przykre co się robi.Ludzie juz mają dość.Czas w domu zostać.

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
    1. Magda

      Co ma Rada do źle przygotowanych konkursów? Sugerujesz, że to wina rady, a tymczasem za to odpowiada burmistrz i jego służby.

      Nikt jeszcze nie głosował.
      Please wait...