W związku aktualną sytuacją dokonujemy zmian w funkcjonowaniu naszego sklepu. W najbliższym czasie będziemy realizować zamówienia telefoniczne i internetowe oraz dostarczać Państwu zakupy lub umożliwiać odbiór gotowych zakupów w sklepie.
Wiemy, że dla wielu z Was bardzo ważne są wiosenne wysiewy i przygotowanie ogrodu na nadchodzący sezon.
Nie obiecujemy, że takie działanie wyjdzie nam idealnie, dlatego prosimy o wyrozumiałość, a my będziemy robić co w naszej mocy!
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy w godz. 8-16 w 3 formach:
– telefonicznie pod numerami: 87 615 15 65, 502 307 423;
– poprzez adres e-mail: rolplon@rolplon.pl (w treści maila proszę napisać „Zamówienie”);
– za pomocą messengera naszego sklepu.
W przypadku e-maila lub messengera prosimy o podanie w wiadomości numeru kontaktowego oraz adresu dostawy.
Odbiór gotowego zamówienia możliwy będzie w sklepie (w godz. 8-17) lub przez dowóz.
Do dowozu przyjmujemy zamówienia od kwoty 50 zł. Koszt dowozu 5 zł na terenie miasta. Do 5 km za miastem 10 zł. Dalsze odległości ustalane indywidualnie.
Zakupy dowozić będziemy po zamknięciu sklepu, tj. w godzinach 17-19 (ewentualnie do ustalenia).
Płatność przy odbiorze preferowana kartą, ale możliwa będzie również płatność gotówką.
Uwaga! Ze względów higienicznych nie wnosimy towaru do mieszkań w blokach lub domów. Dostawa tylko pod budynek.
Złożenie zamówienia po potwierdzeniu kwoty jest jednoznaczne ze zobowiązaniem do zapłaty.
Mamy nadzieję, że współpraca nam się uda, ponieważ wiemy, że mamy kochanych Klientów! 🙂
Gwarantujemy, że dbamy o Wasze bezpieczeństwo. Wy też o siebie dbajcie!