Konsumenci nie wiedzą do końca co jedzą

miody_z_mazur_4

miody_z_mazur_4Po sukcesie związanym z otrzymaniem przez Pasiekę Miody Mazur, reprezentująca Gołdapskie Stowarzyszenie Pszczelarzy, medalu Międzynarodowych Targów Natura Food 2012, właściciele Miodów Mazur otrzymali zaproszenie do programu Opinie TVP Olsztyn, emitowanego również na żywo w TVP INFO. Jak powiedział na antenie Piotr Kondraciuk z Gołdapskiego Stowarzyszenia Pszczelarzy, miód sprzedawany w sklepie różni się tym, że jest mieszanką miodów pochodzących z Unii i krajów poza UE, głównie Chin i Bliskiego Wschodu.

– Konsumenci nie wiedzą do końca co jedzą – dodał. Celem programu była promocja regionalnych produktów oraz zwiększenie świadomości konsumentów i uwrażliwienie Polaków na problem związany z podróbkami produktów naturalnych, sprzedawanych w hipermarketach.

Program można było obejrzeć online minutę po emisji pod adresem – http://www.tvp.pl/olsztyn/publicystyka/opinie/wideo/191012/8852421.

P7 Studio


Aktualności

Powiązane artykuły