Grafika gołdapianina w „Wiedźminie 2”

tomek_s_grafika_1

tomek_s_grafika_1Kilka miesięcy temu prezentowaliśmy prace 3D gołdapianina Tomka Stryjewskiego, mieszkającego w Białymstoku architekta i grafika. Teraz prezentujemy postać Maga, którą Tomek wykonał do intra gry „Wiedźmin 2” na Xboxa.
– Prace nad intrem do „Wiedźmina 2” na platformę Xbox 360 ruszyły dziewięć miesięcy temu. Firma Platige Image była odpowiedzialna za produkcję tej animacji – informuje Tomek Stryjewski. – Propozycję zrobienia modelu Maga dostałem od znajomego.
Nad intrem pracowało w sumie 40 osób o różnych specjalnościach. Wyrzeźbienie modelu wysoko poligonowego zajęło mi miesiąc, musiałem też zrobić model midpoly (ten model był użyty w Cinematiku) i lopoly (do animatika). Cieszy mnie, że Mag został umieszczony w intrze praktycznie bez żadnych zmian.
Niesamowite doświadczenie i dumny jestem, że mogłem być częścią tej produkcji. „Wiedźmin” jest jedną z niewielu polskich gier rozpoznawalnych w kraju i za granicą.
Grę na Xboxa firma CDprojekt RED planuje wydać w kwietniu tego roku.

Niżej link do intra i grafiki:

tomek_s_grafika_2 tomek_s_grafika_3 tomek_s_grafika_4

Powiązane artykuły

3 komentarzy do “Grafika gołdapianina w „Wiedźminie 2”

  1. sylas

    Soda !!! gratulacYje 🙂

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  2. BO

    Super- gratulacje!!!

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...
  3. Ala

    Cieszę się bardzo Tomku, że Ci się udało!

    Nikt jeszcze nie głosował.
    Please wait...