Agencje reklamowe w Warszawie

tablet, okulary i kawa

Agencji reklamowych w naszym kraju działa niemało, choć raczej swoje biura mają w dużych miastach i większość z nich nastawiona jest na firmy z większych aglomeracji. Wraz z lawinowym rozwojem techniki również agencje reklamowe muszą dopasowywać się do potrzeb rynku i dywersyfikować swoje usługi. Jedną z ważnych propozycji jest e-commerce, czyli sklepy internetowe i ich promocja.

Jak znaleźć odpowiednią agencję reklamową w Warszawie?

To oczywiste, że po pierwszym wrzuceniu w wyszukiwarkę frazy „agencja maretingowa w Warszawie” potencjalny klient może być zdezorientowany. Znajdzie bowiem dziesiątki agencji. Potem może natrafić na frazę „dziesięć najlepszych agencji reklamowych w Warszawie”.

To jednak dopiero początek, ponieważ ważnym krokiem jest przegląd doświadczenia agencji, w tym jego portfolio i tego czy firma reklamowa nadąża za współczesnymi potrzebami, czy między innymi w swojej ofercie ma usługę e-commerce. Dobrze jest też wiedzieć, jakimi umiejętnościami wykazuje się kadra agencji. Można też bezpośrednio skontaktować się z klientem tej firmy i porozmawiać o skuteczności działań.

Oczywiście, nie można wykluczyć sytuacji, że oferta nowopowstałej agencji reklamowej będzie godna uwagi, przecież i te z dużym stażem kiedyś zaczynały od zera.

Warto mieć bowiem na uwadze to, że narzędzia marketingowe się zmieniają i (wbrew pozorom) klient sklepów, zarówno tradycyjnych i internetowych nie poddaje się już tanim hasłom. Mimo zalewu informacji współczesny klient sklepu jest coraz bardziej wymagający. Dlatego dobrze jest przyjrzeć się dotychczasowym projektom agencji, zwłaszcza treści oferty.

Co oferują agencje reklamowe?

Trzymając się tematu e-commerce skupmy się na to, co w tej dziedzinie oferują agencje reklamowe. Korzystając z usługi agencji ważne jest to, czy mamy świadomość naszych potrzeb i mankamentów związanych z dotychczasową działalnością sklepu internetowego.

Jeśli nie to właściwa agencja potrafi te potrzeby wskazać, dokonując między innymi badania rynku w aspekcie zapotrzebowania na wskazaną ofertę sklepu. Jeśli sklep jest nastawiony na rynek warszawski to na pewno tu bardziej się sprawdzi agencja mająca siedzibę w Warszawie, gdyż taka na pewno będzie lepiej znała tutejszy rynek niż (nawet sprawdzona) agencja spoza tego miasta.

Oprócz badania rynku niezwykle ważna jest odpowiednio opracowana strona internetowa z komunikatywnym, przyjaznym interfejsem. Do tego dojdą statystyki, badanie ilości odsłon i wejść specjalnych oraz ewentualne stosowanie tekstów SEO.

Oczywiście, nie obejdzie się bez reklamy facebookowej wraz z prowadzeniem profilu (lub fanpage) sklepu.


Porady

Powiązane artykuły