Administracja Domów Mieszkalnych w Gołdapi Spółka z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Referent do spraw księgowości.
Zakres obowiązków:
– obsługa kasy,
– formalna analiza dokumentów księgowych,
– dekretacja i księgowanie faktur,
– sporządzanie zestawień na polecenie bezpośredniego przełożonego,
– analiza rozrachunków i dokonywanie płatności,
– analiza zapisów na kontach,
– weryfikowanie i uzgadnianie sald księgowych,
– prowadzenie kartotek i spraw związanych z lokalami gminnymi.
Wymagania:
– wykształcenie minimum średnie, mile widziane kierunkowe (finanse, rachunkowość)
– znajomość aktualnych przepisów podatkowych
– bardzo dobra obsługa komputera i pakietu Office
– umiejętność planowania i organizacji pracy
– umiejętność pracy w zespole
wymagane dokumenty:
– podpisany cv (życiorys) z opisem pracy zawodowej
– kwestionariusz osobowy
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ewentualnie inne kopie dodatkowych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
– podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną przy naborze kandydata na stanowisko Referent do spraw księgowości
– zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w siedzibie firmy ul. Konstytucji 3 Maja 3 w Gołdapi pokój nr 2 lub listownie na adres: Administracja Domów Mieszkalnych ul. Konstytucji 3 Maja 3, 19-500 Gołdap. Termin składania ofert do 05.12.2025 r.
Wymagane oraz niezbędne dokumenty znajdują się na stronie www.admgoldap.pl w zakładce nabory/konkursy.
